تربیت بدنی
 

روسای محترم دانشگاه پیام نورکلیه استان ها

با سلام و احترام

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق الهی

به استحضار میرساند اداره کل تربیت بدنی در نظر دارد جهت حفظ و ارتقاء سلامت روحی و جسمی اعضاء خانواده بزرگ دانشگاه ، مدیریت اوقات فراغت و ایجاد نشاط و پرهیز از ترددهای غیرضروری در مهار شیوع ویروس منحوس کرونا جشنواره تفریحی ورزشی مجازی تحت عنوان "پو یش بازی‌ها و سرگرمی های حرکتی دانشگاهیان پیام نور " ( زمان: 26 فروردین ماه الی 26 اردیبهشت ماه سال99- مکان : خانه) را مطابق دستورالعمل اعلام شده برگزار نماید خواهشمند است دستور فرمائید مسئول محترم تربیت بدنی استان ضمن اطلاع رسانی ، با استفاده از ظرفیت ها ، پتانسیل و فراهم نمودن بستر سخت افزاری و نرم افزاری ( طراحی بنر و پوستر و...  ) نسبت به ارسال دستاوردها و گزارش فعالیت های صورت گرفته حداکثر تا تاریخ 04/03/99 به این معاونت اقدام مقتضی معمول فرمایند.

 

دانشگاهیان ( دانشجو ، اعضای علمی و کارکنان ) می بایست :

 

  1. در قالب فیلم های سه الی پنج دقیقه ای به انضمام شرح روش و قواعد بازی (تصویر یا صوت) و ذکر دقیق اطلاعات فردی اعم از : نام و نام خانوادگی ، شماره دانشجویی، استان/ مرکز آموزشی، رشته تحصیلی ، مقطع تحصیلی و... آثار خود را به شماره تماس مسئول تربیت بدنی استان واتساپ نمایند .
  2. آثار ارسالی ، تصاویر و اخبار مربوطه، در پرتال های رسمی دانشگاه و اداره کل تربیت بدنی ، خبرگزاری ها و صفحات مجازی تحت مدیریت دانشگاه در حین و پس از پایان جشنواره اطلاع رسانی می شود.
  3. داوطلبان باید بازی های گروهی را با اولویت مشارکت بیشترین تعداد اعضای خانواده خود طراحی و اجرا نمایند.
  4. پویایی، خلاقیت ، آفرینش و ایده سازی ، پرهیز از خشونت، به‌ کارگیری خلاقانه ابزارها و وسایل موجود در خانه، کوتاه بودن مدت زمان بازی،‌ آموزندگی، مفرح و نشاط آوری، مقبولیت و بازدید و توجه به نکات اخلاقی همچون حفظ شئونات اسلامی، گذشت، مهربانی، صبر، همراهی، هماهنگی، همکاری و ...  از ویژگی‌ها و شاخص بازی‌ها و سرگرمی های ارسالی می باشد.
  5. در راستای ارزش گذاری به این مشارکت ارزشمند و اثربخش از  بهترین { کیفی و کمی) دستاوردها ی ارسالی و اجرا  پس از داوری و ارزیابی  تقدیر شایسته بعمل خواهد آمد.
  6. سرکار خانم اعظم ترابی با شماره تماس 22441243 021 آماده پاسخگویی به سولات احتمالی می باشد
     
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر