تحصیلات تکمیلی
 
دستورالعمل ثبت نام پذیرفته‌شدگان در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399
 
رییس محترم دانشگاه پیام نور استان
با سلام و احترام
به پیوست دستورالعمل شماره 74409 مورخ 16/10/99 سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص پذیرفته‌شدگان در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) مقطع کارشناسی ارشد سال 1399 را ایفاد و موارد ذیل را به آگاهی می‌رساند.
 
1- فهرست اسامی در رج ساپ اداره پذیرش و ثبت‌نام قرار گرفته و ثبت نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان برای نیمسال دوم 1400-1399 و از تاریخ 22/10/99 لغایت 27/10/99 خواهد بود.
پذیرفته‌شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به آدرس: http://reg.pnu.ac.ir  از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.
2-پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
3-پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.
-تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
-تصویر کارت ملی (پشت و رو)
-عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک
-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
-تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز ارائه گردد).
4- پس از تکمیل ثبت‌نام و بارگذاری مدارک توسط پذیرفته شده لازم است کارشناس آموزش مرکز/ واحد حداکثر ظرف دو روز کاری نسبت به بررسی کامل مدارک بارگذاری شده و تایید/ عدم تایید ثبت نام دانشجو در سامانه آموزشی گلستان اقدام نماید و پس از تایید کارشناس امکان اخذ شماره دانشجویی/ واریز شهریه و انتخاب واحد دانشجو فراهم می‌شود.
توجه مهم: در صورت نقص مدارک، لازم است کارشناس مربوطه جهت رفع نقص مدارک، با دانشجو تماس تلفنی برقرار نماید تا مشکل در اسرع وقت مرتفع شود.
 
5-انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 1/11/99 لغایت 8/11/99 خواهد بود.
6- پذیرفته‌شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ 30/11/99 در مقطع قبل فارغ‌التحصیل شوند.
7- با توجه به اینکه مبنای گزینش، معدل مقطع کارشناسی می باشد لذا چنانچه معدل مندرج در مدرک داوطلب کمتر از معدل ثبت شده در فایل اطلاعات است یا نام موسسه محل اخذ مدرک کارشناسی دارای مغایرت است از آنها ثبت نام موقت و مشروط به عمل آمده و فهرست اسامی به صورت فایل اکسل و با درج مشخصات، کد قبولی و معدل واقعی را تا تاریخ 30/11/99 به مرکز سنجش و آزمون اعلام نمایید.
تبصره مهم: پذیرفته‌شدگانی که زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی، دانشجوی سال آخر شناخته می‌شوند لازم است میانگین کل واحدهای گذرانده براساس 0 تا 20 آنان تا تاریخ 30/7/99 با معدل ثبت شده در فایل اطلاعات سازمان سنجش آموزش کشور یکسان باشد، در صورت مغایرت از آنان ثبت نام موقت و مشروط به عمل آمده و وضعیت آنها حداکثر تا تاریخ 30/11/99 به مرکز سنجش و آزمون اعلام شود.
8- برای پذیرفته شدگانی که دارای کد قبولی قبلی در نیمسال اول 1400-1399 هستند  و در آن ثبت نام  نموده اند همانند دانشجوی انتقالی، مدارک ثبت نامی از محل کد قبولی قبلی در خواست شود.
یادآوری مهم: پذیرفته شدگانی که دارای کد محل قبولی قبلی می باشند صرفا مجاز به ادامه تحصیل در یک کدرشته محل قبولی می باشند.
9- سایر مقررات بر اساس دستورالعمل آزمون تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد سال 99 ابلاغی به شماره نامه  41287/3/د مورخ 7/8/99 و دستور العمل پیوست آن می باشد.
10- مدیران محترم آموزش استان می‌توانند هر گونه سوال در خصوص پذیرش و ثبت نام پذیرفته‌شدگان فوق را  به آدرس: http://regsup.pnu.ac.ir  اعلام نمایند.
همچنین  کلیه مدارک و دستورالعمل‌ها از طریق همین سایت در اختیار مدیران محترم آموزش استان قرار گرفته و در دسترس است.
 
در پایان ضمن تشکر از زحمات جنابعالی و همکاران محترم آن استان امید است امور ثبت نام به نحو شایسته ای انجام پذیرد و پاسخگویی مناسب در سطح استان و مراکز / واحدها به پذیرفته شدگان صورت گیرد.

رونوشت :
سرکار خانم دکتر معصومه حسینی سرپرست مرکز سنجش و آزمون
جناب آقای دکتر مقدسی مدیرکل دفتر آموزش های آزاد و چند رسانه ای
جناب آقای دکتر ابراهیمی رئیس مرکز امور بین الملل
جناب آقای امیرحسین بهروز مدیر کل روابط عمومی
جناب آقای دکتر علیزاده معاون محترم اداری و مالی
جناب آقای دکتر زمانی رئیس محترم دانشگاه
جناب آقای دکتر کریمی معاون محترم پژوهش و فناوری
جناب آقای دکتر امین ناجی معاون محترم فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی
سرکار خانم دکتر سلیم بهرامی سرپرست مرکز فناوری اطلاعات
جناب آقای دکتر رامین صادقیان مدیر کل خدمات آموزشی
 
 

 
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر